Bilietų draudimas

Kaip tai veikia?

1. Kas yra bilietų draudimas?2. Kaip įsigyti bilietų draudimo paslaugą?3. Kaip elgtis, atsitikus draudiminiam atvejui?4. Kiek tai kainuoja?

1. Kas yra bilietų draudimas?

Bilietų draudimas užtikrina, kad atgausite visus už bilietus sumokėtus pinigus, jeigu dėl nenumatytų priežasčių negalėsite dalyvauti renginyje, pavyzdžiui, dėl ligos. Visas draudimo sąlygas ir taisykles rasite čia.

Bilieto draudimo paslaugą galite įsigyti pirkdami bilietą. Jau nusipirktų bilietų draudimo paslauga neteikiama.

Daugiau informacijos apie bilietų draudimą rasite čia.


2. Kaip įsigyti bilietų draudimo paslaugą?

Norėdami apdrausti bilietus, juos pirkdami, pirkinių krepšelyje pažymėkite varnelę „Bilietų draudimas“. Paslaugos kainą ir visą mokėtiną sumą matysite savo pirkinių krepšelyje.


3. Kaip elgtis, atsitikus draudžiamajam įvykiui?

Jei jums nutiko draudžiamasis įvykis ir negalėjote dalyvauti renginyje, ne vėliau kaip per 30 dienų užregistruokite įvykį www.gjensidige.lt tinklapyje ir pateikite reikalingus įvykio analizavimui dokumentus:

  • Renginio bilietą;
  • Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • Nedarbingumo pažymėjimo kopiją;
  • Kitus dokumentus, kurie būtini, nustatant draudžiamojo įvykio faktą.

Draudimo išmoka mokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa reikalinga informacija.

Daugiau informacijos apie apdraustojo pareigas ir išmokos mokėjimo taisykles čia.

4. Kiek tai kainuoja?

Bilieto draudimo paslaugos kaina - 9% nuo jūsų kiekvieno draudžiamo bilieto kainos su visais jam priklausančiais mokesčiais, bet ne mažesnė nei 1,00 Eur (minimali draudimo kaina vienam bilietui).

Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis!

Naršyk patogiai!

Siųskis TIKETA programėlę nemokamai!
SIŲSTIS Tęsti naršyklėje

Naršyk patogiai!

Siųskis TIKETA programėlę nemokamai!
SIŲSTIS Tęsti naršyklėje